//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Ustaz kill you!. I am Myra for short and currently studying at UiTM Bertam as Pharmacy Student.

Status : Follow me on Twitter @myrazaegyo and WC ID: amirah_sk :)


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Tasya Nazar

Alhamdulillah
New life in university. New friends from different state. New experiences. New lecturers. New boyfriend? Auchh.. no no no no ! Untung daftar lambat sebab dapat kolej baru like apartment gitu. Cume tak de tv, fridge, oven, dapur. Syukur aku panjatkan pada Allah S.W.T. atas nikmatNya yang tak terhingga ini. Housemate aku ade 7 orang,, Suzie and Jasmine from Sarawak. Nurul from Sabah. Hanna, Zila, Zira from Penang. Dan aku from Pahang. Well, kami satu Malaysia. Hari ni hangout dengan students Sabah kat Queensbay. Currently at Aeon. Letih jugak lha shopping. Tapi yang penting, kami enjoy... (: Program MDS mmg tak seronok. Jujur cakap tapi tu lah perkara paling seram dalam hidup aku. Thank God only 4 days i need to have the mds program. Nampak mcm terabur je kan english broken aku ni. hahahahahaha #budak.baru.belajar. Lusa, start my class in Faculty Pharmacy. For now, aku tinggal di Kolej Kristal. Nama kolej pun dah mantap kan. Beza gila kolej Kristal compare dengan Kolej Intan. Bersyukur sangat" daftar lambat punye hal. Ade mase, i update my blog. Dont sad k. Hambar. Sweet love for ualls. Sape" yang datang Penang ni, habaq mai kat ceq naa.. Kbye.