//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Ustaz kill you!. I am Myra for short and currently studying at UiTM Bertam as Pharmacy Student.

Status : Follow me on Twitter @myrazaegyo and WC ID: amirah_sk :)


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Tasya Nazar

Budak U to be "
Assalamualaikum dan pagi .

Setelah sekian lama.. akhirnya dapatlah aku membuang masa aku dengan menulis blog. Menghitung hari lagi aku akan jadi "budak U",,, lalalala... 3 Jun- officially aku daftar di UiTM Bertam. bersama-sama dengan Syafiqah Osman (teman sepermainan aku)...... yippeeee :D oh lupe, kos diploma farmasi yow.. Ape lagi eyk.. Member" ade yang dpt UIA, UTM, UMP, Matriks dan ade jugak yang sudah sambung belajar di sekolah, amik Form 6. Tapi belajar mana-mana pun sama je, yang bezanya ade yang asasi,,,diploma,,,STPM,,, tu jerr.. Lepas ni mesti aku jadi terlalu busy dengan assignment bagai. Lol. Itulah bende yang budak u buad kan. Ahaksss... Yo, Pengalaman mematangkan fikiran. Apa yang aku telah tempuh sepanjang 3 tahun di INTEK, 2 tahun di SEMSERT, 3 bulan di KCGC- aku rasa aku dah jadi lebih matured, positive and strong. Everyone comes with different background with me. Tak semua orang sama dengan aku. Jadi? ntah lah, aku tau takat tu je. One more, "keching keching.." Thanks yayasan pahang atas sumbangan poket belajar aku. Lumayan jugakk. Dan bonus from insurans Takaful... Money money yaww. Hahahahahahahaha (: Sekian. Salam hijau daun, MyrazZ yo.