//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Ustaz kill you!. I am Myra for short and currently studying at UiTM Bertam as Pharmacy Student.

Status : Follow me on Twitter @myrazaegyo and WC ID: amirah_sk :)


Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Tasya Nazar

serba tak kena ... ?
"merah menyala oh jantungku, bla..bla..bla..." hahaha... aku meng'gila' skrg ni... knape? ntah lah... nak kate stress study, tak pun... rehat je adelah... heyy that's me ok !ade org habaq kat aku,,, " Myra, aku rase kau perlukan bantuan. Nak aku tolong?" dan hangpa tau aku ckap ape..... " Tak payah. Aku dah ade.... ni org kat bwah aku nih !"
sebab tu lah kut aku tak dapat pikiq dengan waras,,, terhuyung hayang terbang dengan mamat nih ... mamat jer aku pnggil SPIDERMAN nih?... tapi lgi best kalau dengan Tony Stark,, alahhh citer IRONMAN tuh... skrg ni dah ade Ironman 3 tau... 3D lagi tau ! pergghhh rugi lu olang talak tengok...
ok.. ni pehal pulak tetibe ade lambang kebesaran MU kan? ni pasal this team dah kompem mng EPL season nih... fine, go on ur way... aku tak heran pun. sbab aku tak minat lgsung MU ni... hebat tu aku admit lha, tpi entah lah,, biarlah rahsia....aku tak paham nape member aku sorang ni tegar giler ngan team ni... smpaikan sejarah pembentukan MU (bukan Malayan Union tau) pun die hafal... hahaha,, tapi kalau tanye sejarah pembentukan Malaysia,,, kontang kanting dia jawab,, kahkahkah... ni lah manusia .
that's all....... Assalamualaikum.......